loading...

پایان نامه

بازدید : 714
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 13:24

شکل3-8 آبشار آب پری 77
شکل3-9 الیمالات 78
شکل3-10 خانه نیمایوشیج 79
شکل3-11 روستای لاویج 81
شکل3-12 فیل سنگی 82

فهرست نقشه‌ها
نقشه 3-1 موقعیت جغرافیایی جزیره قشم. 32
نقشه 3-2 موقعیت جغرافیایی استان مازندران. 60
نقشه 3 -3 تقسیمات سیاسی شهرستان نور. 63

فهرست جداول
جدول 4-1 فروانی بر اساس جنسیت 87
جدول 4-2 فروانی بر اساس تاهل 88
جدول 4-3 فروانی بر اساس سن 89
جدول 4-4 فروانی بر اساس تحصیلات 91

فهرست نمودارها
نمودار 4-1 فراوانی بر اساس جنسیت 87
نمودار 4-2 فروانی بر اساس تاهل 88
نمودار 4-3 فروانی بر اساس سن 90
نمودار 4-4 فروانی بر اساس تحصیلات 92
چکیده:
تا به حال پژوهشهای گسترده‌‌‌ای در رابطه با انتخاب مقصد، شخصیت و گونه شناسی گردشگران انجام شده و ثابت شده که رابطه بسیار نزدیکی بین شخصیت گردشگر و انگیزه آنها از انتخاب مقصد وجود دارد. در این زمینه تحقیقاتی هم در ایران انجام شده است، ولی نه به این تفسیر و عنوان. کمبود یک تحقیق هدفمند و مؤثر در این زمینه در ایران، انگیزه اصلی از انجام این پایان نامه است.در این تحقیق، کلیه گردشگرانی که در سال 1391به مناقط شمالی و جنوبی ایران مسافرت کرده اند شامل جامعه پژوهش می‌باشند. از سویی در تحقیق حاضر بروی جامعه‌‌‌ای از گردشگران تآکید گشته که در طی این مدت در هتلهای شهر نور و جزیره قشم اقامت داشته اند. به دلیل فراوان بودن تعداد هتلها و تعداد گردشگران مقیم در آنها طی 1391 از مفروضات روش نمونه گیری خوشه‌‌‌ای چند مرحله‌‌‌ای بهره مند شده ایم. از این رو بین هتلهای موجود در این دو شهر در مرحله اول 10 هتل را به صورت تصادفی انتخاب نموده سپس از بین گردشگران مقیم در هر هتل در مرحله دوم 10 نفر به قید قرعه انتخاب شده اند. در نتیجه جامعه آماری متشکل از 100 نفر نمونه جمع آوری شد.و پس از اتمام مرحله گرد آوری اطلاعات داده‌های بدست آمده خلاصه،دسته بندی و پردازش شدند.انچه در مرحله‌ی تجزیه و تحلیل داده‌ها مهم است این بود که محقق باید اطلاعات و داده‌ها را در مسیر هدف تحقیق،پاسخگویی به سوال و سوالات تحقیق و نیز ارزیابی فرضیه‌های خود جهت داده،مورد تجزیه تحلیل قرر دهد.به همین منظور محقق در این مرحله از تحقیق با توجه به روش تحقیق و ماهیت تحقیق برای تجزیه و تحلیل یافته‌ها از روش‌های کمی‌و آماری توصیفی واستنباطی و آزمون تی مستقل با بهره گرفتن از نرم افزارspss استفاده کرد.
مقدمه:
صنعت مسافرت و جهانگردی به عنوان بزرگترین ومتنوع ترین صنعت دردنیا به حساب می‌آید.بسیاری از کشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد،اشتغال زایی، رشد بخش خصوصی وتوسعه ساختارزیر بنایی میدانند.صنعت جهانگردی در سراسر دنیا،به ویژه درکشورهای در حال توسعه،که شکل‌های دیگر اقتصادی مانند تولید یا استخراج منابع طبیعی به صرفه نیست،بسیار مورد توجه می‌باشد.
مردم به دلیل‌های متعدد و متلفی به مسافرت می‌روند.رشد سریع وقدرتمند جهانگردی در مدتی نسبتا کوتاه،باعث شده است که تاثیر فراوانی بر مسافرت‌های تجربی بگذارد.درابتدا،مسافرت و جا به جایی به مکان‌های دور،بعید به نظر می‌رسید وازنظرمالی بیشتر مردم توانایی این کار را نداشتند.میهمانخانه‌ها و رستوران‌هایی در نقاط مختلف به صورت یکی ازاقلام عمده بودجه شهرهای بزرگ در آمدند و همگی درصدد ایجاد مکان‌هایی کنار فرودگاه‌ها،راه‌های اصلی و مناطق روستایی بر آمدند.خدمات مهمی‌که آژانس‌های مسافرتی و دست اندرکاران و متصدیان امور مسافرتی ارائه می‌دادند و سرانجام فناوری پیشرفته،همه باعث شدند که مسافران بالقوه‌ی کنونی بتوانند سفرهایی سالم،بی خطر،آرام ولذت بخش انجام دهند
***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود است***

پایان نامه گرایش مشاوره: تدوین و هنجاریابی پرسشنامه سنجش “رشد خود” (خود پویی) و …
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 503
  • بازدید کننده امروز : 498
  • باردید دیروز : 656
  • بازدید کننده دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3751
  • بازدید ماه : 8344
  • بازدید سال : 19176
  • بازدید کلی : 37790
  • کدهای اختصاصی